6 důvodů, proč využít pro správu dokumentů
DMS Alfresco
Data pod vlastní kontrolou
V případě G Suite jsou data uložena u Googlu. Systém Alfresco však nasadíme na vaše firemní servery a tím máte absolutní přehled nad všemi daty.
Pokročilá funkce workflow
Pomocí elementů události, gateway, úkolu a toku, můžete modelovat podnikové procesy. Od podání žádosti, schválení IT oddělením až po odeslání upozornění.
Integrace s externími systémy
Alfresco snadno integrujeme do vašeho stávajícího systému a napojíme na externí aplikace jako G Suite nebo Google Docs.
Téměř libovolná konfigurace
Komerční open-source. Díky tomu mohly vzniknout integrace s Registrem smluv, se systémem ARES, či workflow pro smlouvy a faktury.
Řízení přístupů k dokumentům
Od návrhu, přes jeho připomínkování, schvalování a následnou publikaci, včetně sledování platnosti dokumentu v čase.
Napojení na místní správu uživatelů
MS AD nebo jakýkoli jiný LDAP, případně použití vlastního LDAP.
Služby platformy Alfresco
Správa dokumentů
Správa dokumentů s oprávněními, řízením verzí a pracovním postupem.
Spolupráce s týmem
Snadno spolupracujte na vašich dokumentech v rámci pracovních týmů.
Klasifikace dokumentů
Jakékoliv soubory jednoduše nahrajte do platformy Alfresco s přidruženými metadaty.
Analýza a přehledy
Získejte přehled o obsahu a aktivitách pomocí analýzy a přehledů.