Co je to DMS Alfresco?

Online systém pro správu a řízení vašich dokumentů

6 důvodů, proč využít pro správu dokumentů
DMS Alfresco

Data pod vlastní kontrolou
V případě G Suite jsou data uložena u Googlu. Systém Alfresco však nasadíme na vaše firemní servery a tím máte absolutní přehled nad všemi daty.
 
Pokročilá funkce workflow
Pomocí elementů události, gateway, úkolu a toku, můžete modelovat podnikové procesy. Od podání žádosti, schválení IT oddělením až po odeslání upozornění.
 
Integrace s externími systémy
Alfresco snadno integrujeme do vašeho stávajícího systému a napojíme na externí aplikace jako G Suite nebo Google Docs.
Téměř libovolná konfigurace
Komerční open-source. Díky tomu mohly vzniknout integrace s Registrem smluv, se systémem ARES, či workflow pro smlouvy a faktury.
Řízení přístupů k dokumentům
Od návrhu, přes jeho připomínkování, schvalování a následnou publikaci, včetně sledování platnosti dokumentu v čase.
Napojení na místní správu uživatelů
MS AD nebo jakýkoli jiný LDAP, případně použití vlastního LDAP.

Služby platformy Alfresco

Správa dokumentů

Správa dokumentů s oprávněními, řízením verzí a pracovním postupem.

Spolupráce s týmem

Snadno spolupracujte na vašich dokumentech v rámci pracovních týmů.

Klasifikace dokumentů

Jakékoliv soubory jednoduše nahrajte do platformy Alfresco s přidruženými metadaty.

Analýza a přehledy

Získejte přehled o obsahu a aktivitách pomocí analýzy a přehledů.

Kontaktní formulář